5 augusti!

Ligger och lyssnar på Kings Of Leon sviinhöögt nu! Är riktigt irriterad och arg för stunden, jag vill bara härifråååååån.
nununu! men inte fan kommer jag någonstans.
Åhhhhhhhh !!! jaja, ska sluta tjura nu, snart, när jag vill.

Har iaf legat på luftmadrassen i poolen hela dagen och bara stekt o soovit. Rätt skönt me tanke på att jag har varit sviiintrött av någon konstig anledning, vart ute och gått har jag också vart.

nej nu ska jag inte sitta och tjura här mer,



Lay where you're laying
Don't make a sound
I know they're watching
They're watching

All the commotion
"The kiddie-like play"
Has people talking
Talking

You
Your sex is on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0