Så länge man landar på sina fötter, så klarar man sig inte

Sitter i ett tomt hus och lyssnar på Lasse Lindh . 
Känns lite tomt och ensamt men ändå hur jävla skönt som helst.. 

Vad som ägde rum igår var sista nollningen för oss tvärsare, tråkigt men jävligt kul!
Tror de var roligaste nollningen av alla gånger, fy tusan!! alla är så jävla underbara  :)
taack alla fina vännor som hjälpte mig när läget var som minst stabiilt och ja hoppas att emma fick sig en trevlig biltur hem, (som hon förmodligen kommer tjata om i evigheter,, haha)
Men efter en jobbig natt och mycket vatten, som de var värt . är jag på bättringsvägen :)
TACK TVÄRSARE FÖR EN JÄVLA KUL KVÄLL, och alla andra .


Idag har pannis vart här och myst med mig, :) en massa snack o inge vidare ansträngande.

Men nu funderar jag på att sätta på en film eller något !
hoppas ni har en trevlig kväll .







Några bilder från igår, får se om ja får tag på mera ! MEN PUSS PÅ TVÄRS!



Kommentarer
Postat av: Emmis

HAHA, fasen ja vad jag kommer att tjata om det! Du ska ICKE få glömma. Nej då, jag lovar att inte tjata om det, sååå mycket. hihi

2009-08-31 @ 21:16:51
URL: http://emmavb.blogg.se/
Postat av: Emmis

HAHA, fasen ja vad jag kommer att tjata om det! Du ska ICKE få glömma. Nej då, jag lovar att inte tjata om det, sååå mycket. hihi

2009-08-31 @ 21:16:52
URL: http://emmavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0