Så svårt o balansera mellan trygghet o panik

Härligt väder idag ocksåå, de blev altanen och luftmadrassen i poolen nåra timmar på förmiddagen. Sen fick jag sådär panik-ont-i-huvet.. inte kul för fem öre, börjar undra om de är migrän som spökar?  jajaa, de är ett senare problem.
Orkade upp mig att duscha osv iaf och drog mig sen mot anna !
Vi är så otroligt sega haha, men har vart ute o tagit lite käppa kort , kan väl bjuda på de lite här nedanför.
Nu mår jag rätt bajsigt, men vi ska väl försöka orka att laga mat snart.
Har inte kommit dit än, hähäää , snabba . !  såhär skulle de verkligen vara ibland om vi delade på en lägenhet i stan ; ) najs äänndåå, men de får kanske dröja nåra år med den drömmen! haha













Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur mycket rev sig Anna på rosorna egentligen???

2009-08-09 @ 21:55:44
Postat av: Daniel

Wow, vilka glädjehopp! :))

2009-08-13 @ 11:10:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0