just 10 years old, lost in a magination

Ses i helgen bloggen sa jag, inte hände det inte!
Vaaa tusan gjorde jag då? Jaa jag var mest med mathias och sen julbaka vi med mina söta vänninor sofie o sandra också o uträttade lite besööök oså! allmänt mysig helg bara :)

Igår var det måndag, tyvärr . Men snart är det juliiislov, det gillar vi rätt starkt. Plus att denna vecka har börjat med sovmorogon igår och idag slutade vi elva :) suuuuuuuuper.
Så han med en sväng på stan, gymmet(pumpa riktigt HÅRT) och hem o fixa lite . O klockan var liksom bara fyra när ja var klar, suuuuuuper de också :)
inga större läxor heller, så tar mig friheten att skita i skolan idag! wättta takter .

men nu ska jag inte tjöööta mer, utan sätta på tvn, hoppas de är two and a half men, har lite lust med sån humor. Sen kommer pooojken också, MÖJSig tisdag ni !!

tjarååååå


är en rätt cool tjej idag, måste vara engrin sen träningen

Kommentarer
Postat av: sofie

du är snyggis

2009-12-09 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0