En av dom finaste dagarna i mitt liv

Ah, eftersom att jag slutade nian i våras så tänkte jag dela med mig utav lite bilder från den dagen. En av dom finaste dagarna i mitt liv och även sjukt sorglig dag.   
Bilder kan alltid beskriva mer än ord, och ja kan inte beskriva den här dagen faktiskt.
Den var speciell.

Once in a lifetime .


eftersom vi är lantisar så åkte vi traktor som studenter!








Ah, det var inte mycket. Men dom säger något sjukt mycket .
I will never forget you guys

P.s Jag har nog världens gulligaste granne!   + En dålig sak är att jag knappt kommer träffa annis innan jag åker! tråkigt men sant, men vi ska ut på äventyr på tisdag i varjefall.  Det är en bra sak .

Puss och godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0