En trevlig kväll med gabsan

Efter allt packande hela dagen så drog jag mig inåt staden och träffade gabsan .
Det var sjukt trevligt och mysigt att träffa henne igen, love that girl ! hon är awsoome :)
men iaf, vi satt på steve's ett x antal timmar och bara snackaa .
marcuus kom senare och robban och ray . 
trääävligt . 

Sen tog jag, gaby o marcus oss till gabys mamma och hälsade på kattungarna! Hur söta som helst :) åhh ja vill ha.
Sen fick jag skjuts hem :) trevlig kväll som sagt .

Träffade jona också, jättelänge sen! Bliir ju att gå med han i tree år till sen, också trevligt :)


men nu, lite dator, sen sängen!
Imorgon bär de av!


En mycket gammal biild, eller förra sommaren! 
Mig o gaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0