nytt och fräsht

Jag har haft blogg förut, den finns visserligen kvar. Men jag känner för att börja om på en ny, dels för att det finns så mycket i den som tyvärr inte längre är en del av mitt liv.


Här har jag tänkt mig att jag ska skriva det jag känner för. Som en dagbok, fast ändå inte och såklart skriver jag om vad som händer i mitt liv. Jag har alltid sagt att life is what you make it ,  och jag tycker det är så rätt. För alla har vi motgångar i livet som vi måste tacklas med och då har man två val, antingen att vara deppig hur länge som helst eller att försöka tänka positivt var dag, för hur hemskt det än är och hur långt nere man än är så kan finns det alltid en väg upp igen. Det kan bara bli bättre då. Jag har själv varit med om jobbiga saker och det har inte varit lätt för mig alltid men nu efter några år, så ser det ut att bara bli bättre. Jag försöker få folk att förstå det och speciellt mina vänner. Dom har hjälpt mig otroligt mycket och ibland är det svårt att ta in vad sina vänner säger, men i slutändan är det oftast det man lyssnar på och förstår. Livet är inte en dans på rosor, man måste tyvärr tackla dessa motgångar. Men när man har gjort det och livet vänder, så känns det så jävla bra och då är man bara så jävla glad. Man måste ha dåliga dagar för att kunna njuta av dom riktigt bra!


Ge aldrig upp, aldrig.


Ja, lite bladder, men jag hoppas åtminstone någon förstod vad jag pratade om. Jag älskar att skriva, det är så skönt och befriande på något sätt att bara få ut alla ord. Så mycket sånt kommer det säkert bli utan att bli alldeles för privat också.


Kommer också bjuda på så mycket bilder som möjligt och vad som händer om dagarna i mitt liv!  :)


Sen är det upp till dig om du väljer att läsa eller ej.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det som inte dödar en - gör en starkare, frågan är bara varför man ska behöva bli så stark? <3

2009-07-12 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0