vänskap är fantastiskt

äkta vänskap .
Ja älskar mina vänner massor, dom är hur bra som helst, världens bästa vänner. !

Men de finns någon som vet precis allt om mig,
Få ord som sägs men som har den största meningen någonsin. Vi vet, vi behöver inte fråga, vi bara vet hur varandra fungerar. Du har hjälpt mig så mycket och jag dig, vi har liksom delat glädje och sorg tillsammans oavsett vad. Ingenting är svårare än att bara bestämma tid och plats och där ses vi, alltid. Jag kommer alltid finnas här trots olika skolor och allt. Ja finns här, och de kommer jag aldrig svika. våran vänskap är stark och inget ska få bryta ner den. Ja vill vara den som står och berättar om alla galenheter vi gått igenom tillsammans på dit bröllop när du blir stor(som jag vet precis hur du vill ha det) och jag vill att du ska vara desamma för mig . Vi har gjort mycket ihop och mer kommer de bli, så mycket som vi planerar. du är min bästa vän, tveka aldrig på det .  älskar dig något otroligt pannis !












Hahhah fifan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj här kom det tårar :'D Älskar dig! du är min bästa vän !

2009-08-01 @ 11:58:27
Postat av: mathilda

aeh va gulligt ! <3

2009-08-03 @ 22:44:02
URL: http://mathildasandborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0