when your body is half

Hade en fin dag igår actually !
Blev på dagen stan med min kära familj, en lååååång dag.
Alla skulle fixa olika saker inför Cypern (PÅ FREDAG) såå det blev en hel dag .Var rätt slut när jag kom hem vid fem men det var bara och ladda om och dra iväg till ANNA!!!!!
Himla efterlängtade saknade unge alltså :D aee de var hur härligt som helst och träffas igen.
Käk, bus, mys, snack och allt vid en sjöö och en galet varm kvällsool!
ärligt, det kunde inte blivit en bättre kväll med bästa vännen! Men sen började de regna så vi åkte hem och kollade på tv, var ute och skrattade åt annas pappa som inte förstod att maja faktiskt inte kunde gå på krykor. HAHA dog
Eftersom att jag sov där så blev det att gå upp tidigt idag, då familjen andersson skulle åka till Båstad idag och kommer hem typ  när jag åker? Suuurt.
Men vi ses igen när jag kommer hem, det blir perfaa! :D
Annars idag har jag solat och badat lite och haft en sjuk huvudvärk .
Vilket jag fortfarnade har, så jag vet inte vad det blir av den här dagen faktiskt.... Skaa försöka sova nu iaf, åh hatart.

Jaja ,







Jag och min syster !


Nu ska ja försöka sova lite, kuuuuuuuuuuuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0