Fast Car

Flera dagar sen sist, men för att sammanfatta helg osv så har jag spenderat den med mina fina vänner, mathias, familj oosv ! Även varit och sett världens läskigaste film på bio, buhu..

Men skoldagen var slapp idag, 08.10 - 13.20, sen en tripp på stan med sandraa och så hem!
Väl hemma dog jag lite i soffan och sov till klockan sex, fatta inget när ja vaknade. Men blev pigg sen o fick massa gjort,så de är bra ! nu sitter ja o har målat naglarna och kollat på Desperete Housewives och nu Christine. Ska strax krypa ner i sängen och läsa lite ur Ondskan, även om jag inte skulle behöva läsa den så känner jag att jag faktiskt vill läsa den! så de ska jag, sen sova.

Imorgon väntar skola, plugg och mathias! 
looking forward to it,     puss o gonatt!!



Har jag föresten berättat att jag och anna ska gå och se New Moon i helgen!!!??? Är hur taggad som helst!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0