Half of my heart

De var inte så farligt ändå i skolan idag, vi "spelade" squash idag på idrotten, jag sandra och matilda! rätt jävla roligt, vet i tusan om vi spelade så mycket men ändå kul. hahah,
annars rullade de på med de gamla vanliga lektionerna, och ja jag fick endel gjort trots allt flamsande!
Ja menar, mina vänner är ju som dem är, inget o ändra på :)

när jag slutade vid fyra mötte jag upp mathias och så gick vi en sväng på stan. Fick en fin röd knokk klocka som jag kikaat på ett tag :) hihihi han är bäst.
Sen åkt han på hockey och jag hem, en trevlig promenad med mamma och syster faktiskt, de är så sjuka i huvet ! länge sen också så det var roligt roligt,
annars har mamma och jag hånat systra mi för att hon inte kan laga mat, hon är verkligen sämst!
sen har jag lyssnat(lyssnar) på John Mayers nya album - Battle Studies !
sjukt jävla fucking unbilivible bra

nu ska jag skriva slutet på den här jävla bokanalysen, sen kommer mathias och sover här.
stor fet jävla puss


Bara två av John's nya Battle Studies, värt som sagt att söka på spotify o lyssna o njuta




en ego Johanna också, nu drar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0