I'll be there for you - Bon Jovi

Skolaa , segt som vanligt! Lite fint adventsfirande i domkyrkan dock :)
julstämmningen is almost here.
Annars efteer skolan myste jag lite me foffan,  julmuuuuust! (tanken var att vi skulle plugga, men vem orkar i dessa mörka tider?) istället busade vi galet

Jaja, iaf jag fann mig ork när jag vandrade ner till stationen o tog tåget hem och satte mig o fixade svaren till provfrågorna på fredag, så nu äre väl bara och plugga på det och till seminariumet!
det ska nog gå vägen, även att jag måste ägna alla dagar denna vecka åt skiten, men men.

Imorgon har jag endast ett engelskaprov på tre timmar, sen slut! ändå helt ok.
nu ni, har jag pluggat, pumpat min mobil me massa ny go musik!! feting najs,
nu ska jag ta en paus mittt i allt och kolla ullared och dricka jucie, sen plugga igen :)        
 
puss på er !!


hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0