looking at you through the glass don't know how much time has past.

Kvällen igår blev väl inte riktigt eller, vi låter de bara vara kvällen igår. Säger inget om det,  dagen hade jag iaf en trevlig tripp på stan med sofie som vi avslutade på thai coocunut, tjejeen är göörbra. Kvällen slutade med att jag spenderade natten hos min fina pojkvän, puss på han.

Idag ååkte jag hem, laga mat med min mor o pappsen (farsdag ju!!) sen tog ja mig in till stan igen för att träffa soffan för prommis och sen gymmet med core+yoga!  Känns asskönt nu efteråt och de var ett tag sen ja tränade då ja vart sjuk osv. Men nu är vi påt igen. har tänt ljus i mitt rum och bäddat ner mig, ska läsa lite sen sova. Är trött och helt slut i kroppen.

Morgondagens planer är iaf skola, plugga och försöka få tag på annalottaa elisabeth.

Nej sov gott och puss !


Kommentarer
Postat av: anna

hahahahahhahahahahhahahahahahahahahahaha

2009-11-09 @ 08:20:20
Postat av: foffisen

du är göööörmycket bättre!

2009-11-09 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0