love is a little thing we make

Nu börjar ja bli lite för rastlööös på att vara sjuk, tyvärr så hänger inte huvuet o halsen med i alla svängar här hemma än! så imorgon blir jag hemma också, kan det bli tråkigare? ahhh                                                      satsar på att kunna gå till skolan på fredag!! punkt.

Har jag föresten sagt att jag har gått och blivit kär i en vinterjacka, ? nej har nog inte det. dock är inte mamsen och papsen lika kära i priset, men ack va fin den är... jaja, ja hänger i. Den är ju typ to die for

mhh va gör ni då? Ja sitter i soffan iklädd världens mysigaste sockar och pappsens tröja, kollar bonde söker fru och skrattar åt bonden som inte ens kan handla o laga sin mat själv!! hahaha
antar att ja ska  kolla grey's och ännu mer tv senare ikväll. Så ja, de händer mycket i mitt liv, verkligen.
nepp men om de inte sker ett mirakel inatt(det vill säga att jag blir superfrisk o halsontet försvinner) så ligger ja hemma imorgon också som sagt !

nej nu ska jag fan inte babbla mer, de är ju bara skitsaker jag sitter här och berättar.


Puss på er därute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0