When tears come streaming down your face

Det är faktiskt rätt mysigt att ligga inne i soffan och kolla ut på när det snöar med brasan tänd och inte behöva göra speciellt mycket alls. Det är det som är positiv med att vara sjuk, man har inga måsten.. + att de känns lite skönt att inte behöva gå till fyra idag som jag annars skulle ha gjort. What to doo,   va gör ni då?

Nää , slänger in lite bra musik istället innan ja slappar vidare i soffan här va! En dusch skulle vara behövligt också, haah puss



Värt att lyssna på

När jag ändå är inne på musik, så skulle jag mer än något just nu vilja ha biljetter till Melissa Horn. Hon är grym, helt jävla awsoome. Åhhhhhhh

Nu ska jag försöka slänga i mig något ätbart, matlusen börjar komma tillbaka sakta men säkert efter några dagars uppehåll på den fronten! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0