You make me feel complete

Tog svinsprutan i måndags, inget farligt inte. Och trodde inte heller att jag skulle få några direkta biverkningar, men framåt kvällen började jag må dåligt, armen värkte(kunde knappt röra), mitt huvud sprängdes, likaså min hals ett tag och febern var nog på lite besök några timmar också. Så jag orkade inte mycket den kvällen, men mathias tog hand om mig så fint så.  puss !

Tisdagen hann jag me både de ena o de andra, träning!! körde mig slut, typ. Middag(innehålandes good sallad) med foffan och snack i flera timmar hemma hos henne, innan jag mötte mathias på tåget och vi åkte hem till mig o myyyste lite till, sådär som vanligt.  :)

Onsdag, ah mathias åkte till skolan och ja var iprincip död imorse, men gick upp snart efter att han hade åkt, åt lite frukost o så vid tvn, sen slockade jag igen o vaknade vid ett. Ja som skulle pluggat hela förmiddagen? HAHH nae, men huvudvärk o värk i hela kroppen har smygt framåttillbaka  hela dagen idag, men nu känns de aningen bättre och ja ha pluggat lite spanska o engelska, ska plugga vidare på de o även se om jag hittar lite insperation till romanredovisningen som ska skrivas! Jajaj, ciao !
hoppas på god mat hemma ikväll också,  

ah nurå, plugg, promenad?, dusch,tv!!

somsagt, ciiiiiiiiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0