you sounded so good on the phone, I moved up and I moved on

Har haft en superbra helg ! :)
I fredags var jag o mina tre tjejer, sofie,sandra o matilda hos sandra och åt, snacka, o var helt allmänt störda som vi är rätt bra på. en galet bra kvälll, sen sov ja över hos sandra!

Vi åkte till norrköping på lördagen o de blev lite shoppiiing allt :) jättekul dag! men på tåget hem var vi döötrötta, haha. Iaf, åkte hem, väntade på mathias - han kom , vi laga mat me min family osv, sen kolla film :)
och idag har vi bara myst hela dagen ! o ja har även färgat min mammas hår!!
sen åkte vi till hoonom.
nej nu ska ja mysa me hjärtat o kolla film o paradise innan de är dags för skola igen,..

puss finasar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack - jag är nöjd, glad & fin! :D

2009-11-29 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0