don't bring me flowers after I'm dead

Ligger i soffan och lyssnar på Gavin Degraw, galet va mannen är bra då. helt tokigt sjukt.
Inser också att klockan endast är sex så antar att jag ska skriva lite mer på min uppsats, konstigt va klockan gick sakta idag då!! Men det är bara bra, ibland.

Skolan idag var jätteseriös, pluggade mycket eller skrev uppsats och ja, det löna sig fan att vara effektiv på lektionen. tha geek is speaking..typ  . Avklarade iaf mitt spanskaprov imorse, hur bra? tack o lov att de är över.
Nu äre bara matten kvaaar.

Men iaf, har inget som helst roligt och säga faktiskt, räknar dagarna till lovet och de går framåt.

Imorgon blir nog lite roligare även om ja går i skolan ända till klockan fyra..
PUSS

lite höstbilder jag + bästis








Kommentarer
Postat av: Sofie

hur långt har du kommit med uppsatsen johannis :) ?

2009-10-21 @ 18:42:16
URL: http://elinjulia.devote.se
Postat av: Anonym

tidsperiod? :) nej jag har skrivit en sida om Hammurabi, men är långt ifrån klar!

2009-10-21 @ 20:27:12
Postat av: annapanna

uu sis <3

2009-10-22 @ 10:09:17
Postat av: Sandra

Fina bilder

2009-11-09 @ 19:55:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0