I'll be okey, someday

Ja vill bara gräva ner mig, det är nu två veckor så jävla mycket i skolan. Jag går i ettan, det är vårat andra tema någonsin, undrar hur resten av mina tre år kommer se ut alltså. Känns redan som att jag är påväg att gå in i en vägg eller något? är helt stressad, jättejättemycket. Men ändå äckligt lugn?? Hmm, imorgon är det onsdag= råpluggheladagen. Torsdag är det redovisningar+prov, sen jag kan pusta ut.

idag har jag pluggat i skolan, (kanske inte så mycket som det bordes, men lite iaf..) och spenderat tid med mina fina vänner, + tränat med gaby och linn! känner ändå att jag har en balans i mitt liv.
Va fan svamla jag om?
nu lite mer plugg innan sovdags, (ja, fram till nästa fredag är det en heldel plugg här tyvärr)

Jag har bilder från dagar men dom kommer förhoppningsvis i helgen eller någonting!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0