och ska jag falla, ja då ska det finnas tid och falla fritt.

Denna skoldag började med simning i simhallen, och jag var nog grymmast på fjärlissim tror jag. Eller va säger du Sandra? haha(har en känsla av att hon håller med dock..)
Sen rullade dagen på med engelskaprov och redovisning, en sten har lättat från mitt hjärta och jag hoppas att det gick bra.

Efter skolan vandrade jag runt på stan med sofie,sandra och matilda!! trevlig eftermiddag.
Nu är jag hemma och ska äta god mat med mamma, då det bara är vi hemma ikväll och se bara njuta av att inte behöva plugga ikväll och ladda inför helg :)

gillar att ja och mina vänners humor ligger på en så hööööööög nivå, enjoy





Ja ni ser! tjaooooooooo


Kommentarer
Postat av: sandra stolt

hahahahahaha! dom fjärilssimmen slår ju allt, skit snygga!

2009-10-18 @ 01:37:04
URL: http://sandrastoolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0