Show me where it hurts, maybe I can help

Inga prov är avklarade än, men imorgon är iaf ett avklarat och det kommer kännas lite skönt. Men jag kan inte alls mycket av spanskan, men ja ska försöka leta fram mina forna kunskaper och göra det bästa jag kan, sen får tiden utvisa om jag kommer fortsätta or not. Later question som sagt.

Jag är glad att jag tränade idag actually, hade med all säkerhet ångrat mig annars. Och så har jag idag börjat på min uppsats och kommit en hel sida iaf, tack för det. Mitt mål är att skriva klart den imorgon och sen vara coool lugn hela torsdagen, gillart? Mh starkt. Jaa hejar på det iaf 

Nu ska jag läsa lite mer spanska och sen krypa ner i sägen och ladda spanskakrafterna.
Imorgon blir en tråkig pluggdag tyvärr, men det måstes. Endast 3(låååånga)dagar kvar tills lov, fytusan va skönt de ska bli.
Nog om skolan för idag, den lär ta upp hela morgondagen också likaväl! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0