To see myself

Lite fööööööööööööööör länge sen nu va? Men ja har lov och ja har haft fullt upp hela helgen. :)

Överraskade vickan och alex (eftersom att dem har fyllt år) i fredags med lite av tjejerna, de var en supermysig kväll! :) ska försöka få tag på lite bilder.

I lördags träffade jag gaby och gick på stan och fixade alla möjliga saker och sen åkte vi till mig och skulle vidare för att överasska anna eftersom hon fyllde iveckan, det var superlyckat ! hon hade ingen aning om något och var superförvånad, mysigkväll även där !  mat, tårta, prat, kort, dans osv, lyckad och mysigkväll även där !:)

och så igår, firade vi pappsen eftersom att han fyllde år, så släkt och gosiga kusiner var här. Och på kvällen kom Mathias.

Så ja, helgen har bestått av en hel del firande, men bara kul! :)      

nu har jag tränat med sofie, superskojj att träffa ungen igen lite. Dock åker fisen till Köpenhamn i veckan, hmmmf hihi. Nu väntar jag på att anna och johanna ska komma hit, vi ska mysaa och dricka te har jag bestämt ! sen sover annisen här, puss på det!

JAJAA; mycket babbeel, tjaao










finisar till vänner, från i lördags hos anna. Love u guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0