en evighetssekund kan bara vara en evighet

Ännu en dag med en förskyld johanna som pallrade sig till skolan idag! MEN! de är på bättringsvägen, och ja är så himla sugen på att träna nu så ja spricker, haha, nee men nästan :) hoppas på att vara frisk som tusan imorgon!
Skoldagen då, har vart hur slapp som helst, engelska och AP slutade klockan två !
GIllas starkt ;)

Annars har jag pluggat spanska och städat rummet, creed till mig ..! :))
Imorgon ska jag och tjejerna hem till Johanna för hon fyller år gummsan :)
såå ja, vi hörs

nu ska jag kolla på åttlingmammandokumentären på tv !! Tjaaaaaao



Bild från APn idag!
Klaaart att alltid ska vara väärst me mina extremt snygga minner, nej, men någon måste va de också.
Nu: TVN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0