En knasig dag men ändå inte typ, .. life's strange

Tjoolaaheejsanhoppsansa.         Vi hade SP-dag i skolan idag, riktigt sallppt! :)
blev sen en fika/plugg/prat me fina vänner på wayene's , pusspåt ! höll på o somna ett tag, hur äre möjligt o vara så trött johanna ?   Sen blev de träna med sofiie ! springa löpband mestadels, skönt pönt :)
när ja kom hem lagade jag mat till familjen, hur duktig? haha
nu kollar jag på idol och jag måste nog säga att jag är svag för killar som kan spela gitarr, riktigt jävla svag.

MH nu återstår idol, (kanske andra avenyn....)och plugg,sen bumms i säng! PUSS



If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0