Still I have learned my lesson, but still I can't get over you

Som jag trodde så gjorde träning och lite snack med soffan på det susen !+ löpning som gjorde att jag fick ut lite agritioner.
Känner mig som en ny människa, typ något sånt
När jag kom hem fanns det iaf jättegod paj och så ringde jag jona för lite snack i telen!
Annars har det var engelska plugg och osv, ska fortsätta med det också och sen såmåningom sova :)

Vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder, men alla ligger ju på facebook ! så bara och checka läget.


En bild från i fredags kan jag bjussa på , jag och sandriiis .

Fick en jättesöt o fin kofta av mammsen som kom hem från stockholm idag också, puss mamma!
NU -----> mot engelskan


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod - kul att du gillade den - synd för mig.... Aggressioner stavas det förresten! Kram/ Språkfascisten! Puus!

2009-09-13 @ 21:34:24
Postat av: Anonym

de där gjorde ont

2009-09-14 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0