love shine a light in every corner of our heart, let the love light carry

Östgötatrafiken suger så håårt! Vi stod igårkväll o väntade i en timme på ett tåg som aldrig kom, fy fan va dåligt av dem. Så ja ihjälfrusna när ja o hjärtat var hemma, iiiiiiiish för dem!
Somnade fint sen iaf, :)

idag vaknade vi tidigt(och mathias före mig) sjukt, sen tvinga ja ut honom på långpromme, annars har vi myst :) hihihih  om cirka en timme éller så ska jag möta upp soffan för hårdträning på gymmet, gött!
Imorgon tar vi en liten tripp till Kisa över dagen, om de blir som planerat!

Ha en fortsatt fin dag :) tjaa


Kommentarer
Postat av: M, <3

Jag kan vakna tidigt jag med!

mysdagen var dunderbra :D

Love yaaaaaaaaaa

<33

2010-02-24 @ 18:32:14
Postat av: Johanna

Du är bäst mitt fina hjärta :) världens gulligaste o mysigaste när du väcker mig istället, hihi ! älskar dig

2010-02-24 @ 22:33:41
URL: http://johannastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0