running up that hill

Det blev upp tidigt idag för att åka lite skidor i Kisa hela dan som sagt, dålig service men sen vare bara och åka! Stöört kul :)  Efter de åkte vi hem och jag la mig i varmaste och skönaste badet i mitt liv innan vi for in till stan för att äta på resturang, trevlig tag :)

Nu ska jag tigga lite massage av mamma och sen ringa hjärtat och tillsist krypa ner framför en film under täcket!
Imorgon ska jag till stan med mamma& syster, :)

bilder från idag, håll i hatten:


kön var typ cirka såhär lång..



hahah eve

alltid lika fin i skidkläder


Kommentarer
Postat av: soffan

johannna din sseeegggiiis, vart tog uppdateringen vägen? :D

2010-03-04 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0