25 january !!

Här var ett bra tag sen, varför ja inte skrivit är väl antagligen för att jag inte orkat! Eller haft lust :)
Men eftersom jag fick en liten argsint kommentar av lilla emma (med pauserna), så tänkte jag att jag kan väl börja sakta men säkert att uppa lite här! :)

Skolan är i full rulle& vi kör på, två stora prov denna vecka. Ett imorgon o ett på onsdag, ja ni kan ju gissa vad jag har gjort de senaste dagarna... Men gud så ja ska njuta på onsdag då detta är gjort, då firar även ja o min pööjk 3 fina månader ihop :)  noooog tjötat!

ska fortsätta med plugget nu o varva med lite tvtittande, imorgon blir de prov, pluggg,plugg,plugg,träning, plugg plugg osv,! så vet ni :)
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0