I was a pretty young girl once

Sov ända till halv tolv idag, både jag och hjärtis. Dock otroligt seg och ont i huvet, men iaf då gick vi upp o fixade frukost som vi såg framför film, mys! Annars har han hjälpt till att städa lite, mitt rum är nu superfint. och vi har vart ute med min hund och bara myst mer framför tvn. Sen åkte han för o träna och ja kände att jag mådde bättre och ville testa på en löprunda och ja, ja bara flög fram kilometer efter kilometer, love that feeling. Så nu ligger ja här nypeealad, nydushad och fräsh och har ett antal filmer framför mig.

Senare kommer my bfriend igen för imorogn ska vi spela boll, bada i poolen och soola, de blir toppen.


en av mina faviislåtar

Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

MISSA INTE VÅR GRYMMA TÄVLING!

2010-07-02 @ 19:59:00
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0