Skolavslutning och studentfirande samt firande av att ettan är slut!

Jag kan inte förstå att jag nu har sommarlov, jag har klarat av första året på TvärS och på Katedral. Och jag kommer ihåg så väl att jag var så kluven på om jag verkligen hade gjort rätt val där ett tag, men nu ångrar jag inte en sekund att jag valde som jag gjorde, för tusan va roligt vi haft och vilken klass jag har och fasen vilka bra 2 år som återstår innan vi får skrika oss hesa på vår alldeles egna student. Jag ska ta riktigt vara på åren, för de kommer gå i en hejdundrandes fart!

Nog om det, skolavslutning i aulan me sång och tal. Sedan dax för älsklings student, så fin så!





Grattis återigen världens bästa pojkvän!

Kvällen spenderades hos victoria med ett gäng härliga tjejer, sommarlovet kunde inte börjat bättre!









Nu sommarlovssöndag, serietittande o ingen press på plugg eller nått, tjohooohej

Kommentarer
Postat av: simone

Helt underbart med studenten :)

2010-06-14 @ 13:26:06
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0