Medan vi faller

Lovet och helgen har varit fin, glad tjej. Tyvärr har förskyldningen hunnit ifatt mig, känns sådär när jag måste vara pigg och plugga till två prov denna vecka. Men har fått en hel den gjort idag och har imorgon och lediga onsdagen på mig också så detta ska nog gå vägen, är ju riktigt intressant med psykologi faktiskt. Det är verkligen någonting jag vill utveckla och jobba vidare med i framtiden, där tror jag att jag har bestämt mig.
Nej men trotts mitt hängiga jag känner jag mig riktigt positiv, så nu ska jag ta och sätta mig med böckerna en sväng till! Puss
Jag älskar tatueringen precis lika mycket nu och blir glad varje gång jag påminns om den, tro är så viktigt och det är så viktigt att ha en stark tro på sig själv. Åh, ångrar inte en sekund detta beslut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0