and the bible didn't mention us,

Att börja dagen med att vakna upp vid hjärtat är det absolut bästa som finns. En sovmorgon och en inte allt för jobbig torsdag väntade mig imorse, efter skolan mötte jag upp Anna för fika som var tusen år sen sist, mysigt! Sen blev det hem och övningsköra med pappa i en mini bil. Gick bra! Nu har jag ätit god mat och kollat på idol, ska ta luren och ringa till Sofie en sväng..

Sitter förövrigt och lyssnar på samson- Regina Spektor, sitter och ryser och får gåshud på samma gång. Musik är vackert.


Man tager vad man haver känns de som varje morgon nu när kläderna ska på! Haha


Kommentarer
Postat av: Mathias

så jävla snyggis du är då!

2010-09-23 @ 22:27:07
Postat av: sofie



knäppis! nej det är en bokhylla från tvrummet som renoveras, den bor tillfället i mitt rum. vi trivs tillsammans så där lagom bra..

2010-09-23 @ 23:54:02
URL: http://sofiiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0