I closed my eyes to see a picture I've never seen before

Den här helgen har varit så behövlig och lugn. Varit halft barnvakt och bara gjort saker som fallit mig in och blivit ägare till lite nya fina saker och tränat. Imorse åkte skorna på och en timmes powerwalk blev det innan mysefrukost med mathias hyffsat tidigt! Sen åkte han och sen dess har jag faktiskt pluggat matte och förstår nu ganska mycket, men återstår att se imorgon! Orkar inte mer nu. Sen också övningskört och ätit god lax. + att jag har pratat med sofiie! Återstår nu att städa rummet och tända ljus och dricka te denna söndag! Framför mig väntar en otroligt skön vecka, känns bra efter de hårda plugget som nu varit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0