When life takes another direction.

Det är svårt när ingenting går som man vill och det är svårt att ibland acceptera att saker och ting inte alltid kan gå bra. Varför skulle inte allt kunna vara lätt? Men om allting var lätt här i livet så skulle vi inte uppskatta ner saker verkligen gick bra. Ibland kan det också vara svårt att acceptera förändringar, men förändringar är bra.
Jag har lärt mig det, förändringar är bra och vi måste vara egoistiska till en viss del. Jag har lärt mig att vara egoistisk, men på ett bra sett. Egoism som är bra för mig och även för andra, men främst mig.
Jag har lärt mig att det är jobbigt när man måste gå igenom tråkiga saker, men det finns alltid ett ljus i tunneln även om man inte tror det när man står mitt i skiten. Men vad som inte dödar oss gör oss "tyvärr" starkare, och känslor kan man inte styra över och man ska alltid följa sitt hjärta vilken situation man än står i.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst, glöm inte det min Jojster!!!!

2011-04-26 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0